Love it!

Finns det något som jag älskar mer än allt annat så är det skor! Skor har alltid varit min passion och kommer alltid att vara. Dock uppskattas det inte av alla. Jag kan handla ett par dyra och snygga skor på måndagen och sen när jag är inne i stan på tisdagen kan jag hitta ett par som är minst lika snygga och dyra som jag bara måste köpa.
Ibland har jag även kommit hem med tre par samtidigt vilket har resulterat i brist på utrymme. Så just nu har jag mina skor i garderoben tillsammans med mina kläder. Så i sommar måste jag skaffa en riktig skohylla!

Förutom skor älskar jag väskor! Men dar du någon speciell passion?


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

så kul att du gillade dom =)

2010-02-13 @ 13:28:39
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Alexandraida♥

Väskor är som en drog för mig =S

Hahah min sambo blir galen på mig.

Hahaha

2010-02-13 @ 13:29:38
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0